Obcina się pensje urzędnikom a za to przybywa

Coraz mniej humanizmu, a coraz więcej techniki i technicznie rozumianej ekonomii! Szybko się jednak przekonałem, że nie odnosi to oczekiwanych rezultatów. Takie przekonanie jest bardziej w naszych czasach rozpowszechnione z przyczyny wielkich zmian, które widziało się i widzi codziennie wbrew wszelkim ludzkim przypuszczeniom? Zawsze byłem grzeczny dla kobiet. Nie ma gorszego widoku niż zombie snujący się pomiędzy siłownianymi sprzętami. Nic bardziej nie przyczyniło się do skorumpowania oryginalnej idei socjalizmu, od przekonania, że Rosja jest socjalistycznym krajem i tego, że każdy czyn jej władców, jeśli nie naśladowany, to musi być przynajmniej usprawiedliwiony. Najważniejsza jest sama praca i to, z kim się pracuje, kogo na swej zawodowej drodze się spotyka, od kogo się uczy. Każdemu łatwiej we własnym przekonaniu kierować państwem lub armią niż jednokonną biedką. Tak samo udawanie w fikcji jest
robieniem czegoś dla ciebie i za twoim przyzwoleniem. Zwykle tworzy wąski pas lub kępy, a po pewnym czasie jej siedlisko zajmowane jest przez krzewy a następnie drzewa! Umysł świadomy słuszności śmieje się z kłamstw opinii. Pirania ma zęby! Ja też mam zęby. Rozciągając się przed nim osłabisz mięśnie i stawy co otwiera drogę dla kontuzji. Z zimną furią, z pełną świadomością tego co robię, przestałam panować nad sobą. Jako przykład, będę podawał rekuperator Rylk Air firmy Masatherm, który dla mnie osobiście jest najlepszy! Trzeba też trzeźwego zrozumienia tego, jak funkcjonują instytucje publiczne, od rynków po instytucje państwa jak mogą one wykraczać poza doraźne rozwiązania i współtworzyć gospodarczo przyzwoitszy świat? Wtedy gdy wyniknie spór pomiędzy dwoma filozofami, nie będzie już potrzebny trud naukowej dysputy większy niż trud dwóch rachmistrzów. Od wrotnie brzmiąca teza marksizmu jest dla mnie nieprzekonująca? W

Leave a Reply

