Ja nie jestem zwykłym człowiekiem ja

Badania nad naturą i przyczynami bogactwa narodów były kolosalnym wkładem w zrozumienie tego, co z czasem zaczęto zwać kapitalizmem. Tak mi się przynajmniej wydaje, bo trzeba zbadać to dokładnie. Przeceniając zdolność umysłu i powierzając mu rolę taksatora prawd, z góry skazuję się na wariacką karuzelę, na jakiś kadryl prawd zmieniających się z zawrotną szybkością. Fakt, że przekazujemy sobie podarki, wynika tylko z tego, że wyzwalają one w nas zdolność do przekazywania uczuć – łatwiej jest nam uśmiechnąć się, kiedy coś dajemy lub odbieramy, niż gdybyśmy tylko mijali się na ulicy? PS Jedni mają spontaniczne świadome sny od urodzenia, inni muszą się postarać żeby się ich nauczyć, ale fakt jest taki że, każdy może to zrobić. Nawet wtedy, kiedy sitwa literacka skakała wokół niego na paluszkach, miał wybuchy szczerości. Marka Rosiaka określa ten bolesny obrzęd jako folklory
styczną imprezę ze staruszkami śmiesznymi, z flagami i krzyżami. Pojazd ten to mała przenośna siłownia! Nikt mi tego nie odbierze tego, że przez 72 lata się nie nudziłem. Ja w takich momentach uciekam w moje popkulturowe bikiniarstwo, jak mogę najgłębiej. Prawdziwie kochasz wtedy, kiedy nie wiesz, dlaczego. Sceptycyzm jest może najrozumniejszym stanowiskiem, ale, wyzwalając nas od błędu, zabija on życie? Dlatego też milczymy, a nasze uprzedzenia i wstyd przekazujemy następnym pokoleniom. Pojazd ten to mała przenośna siłownia. Przy tobie Rimbaud wydaje się pensjonarką. Jest t ciekawa opcja zarobku na rodakach, końcu nie każdy ucieka z Polski i nie tęskni wcale, wiec może sprzedać im za odpowiednią cenę namiastkę naszej ziemi matczynej, Irlandczycy już tak robią wysyłają klientom klika grudek ziemi poczta kurierska, oczywiście wszystko za odpowiednią cenę? Dobrze sprawdzić na mapie, co dokład nie znajduje się w okolicy wybieranego pensjonatu. A ten kró

Leave a Reply

