Ale nie fabuła w tym filmie jest najważniejsza

No cóż, po wojnie Pużak się zdezaktualizował. Pojazd ten to mała przenośna siłownia. Ale to jest dużo trudniejsze, bo o taki związek trzeba dużo bardziej dbać niż o ten związany sznurem przysięgi. Czytając fora internetowa, wyłaniający się obraz macierzyństwa daleki jest od idealnego. Ponad rok temu przekazałem ministrowi Michałowi Boniemu notatkę na temat karygodnych zaniedbań w MON-ie. Tymczasem dołącza on do kręgu ojców i matek broniących swoje dzieci przed dziennikarzami? Zbrojenia, powszechne zadłużenie i zaplanowane wychodzenie wszystkiego z mody oto trzy filary prosperity Zachodu? Jeszcze kilkanaście lat temu nie było zbyt dużego wyboru jeśli chodzi o urządzenia rozprowadzające ciepło w domostwie. Kiedy dopadnie Ciebie, przypomnij sobie moje słowa i sprawdź, jak się mają do tego, co jest twoim udziałem. Tymczasem wszędzie, gdzie ruch kobiecy przebył już pierwszą chaotyczną fazę jednostko
wych usiłowań i zdołał choć trochę się zorganizować, wszędzie jednym z punktów, na które zwrócono usilną uwagę, było macierzyństwo i opieka niesiona dzieciom. Konkurentów do ręki jest bardzo dużo. Jeśli chcesz, by kolejne randki miały miejsce, niech pierwsza randka pozostawi w drugiej osobie uczucie niedosytu. To dla człowieka za dużo, dla ciebie przyrodo za mało. Przez ostatnie kilkanaście lat polskie państwo było instytucją niemal zupełnie pozbawioną zaplanowanego działania, przemyślanych przedsięwzięć! Głosowałam na niego, miałam zaszczyt być przez niego odznaczona za swoją działalność w stanie wojennym. Kto chce się uwolnić od prawdy, najczęściej dusi ją słowami. Nie myśl o szczęściu. Bez miłości nie ma wychowania jest tresura? W stanie wojennym gromadziły się tam tłumy zaangażowanych w działalność opozycyjną. Ileż to razy ja sam, rozpłaszczywszy pałającą tw arz na oblodzonej szybie kuchni, żebrałem niemym spojrzeniem u z

Leave a Reply

